marți, 15 decembrie 2009

A venit iarna...uraaa......!!!!!!!!!!


In sfarsit a venit iarna, ce-a mult asteptata de toata lumea...astazi vreau sa spun ca m-am simtit extraordinar de bine...am inceput-o chiar de dimineata cum m-am trezit, cand am primit un bulgare de zapada in fata de la tatal meu....mai tarziu am iesit la o bataie cu zapada, unde, ca de fiecare data ma aleg cu cele mai multe lovituri...poate din cauza ca nici nu prea stiu sa ma joc....impotant e ca m-am simtit foarte bine, in ciuda cazaturilor pe care le-am luat, si bulgari de zapada sfaramati de capul meu.....dupa placuta si tragica bataie m-am hotarat sa scot sania, dupa ani de stat, sa-si faca loc si ea printre multe care mai erau pe strada....
Doamne ce placut a fost...mi-am adus aminte de copilarie si de iarna care era odata in adevaratul sens al cuvantului, cand ieseam cu copii la derdelus, sau cam m-a tragea tata cu sania...oricum intelege-ti voi senzatia....Oricum tot ce pot sa spun e ca m-am distrat de minune azi si, culmea,.........maine o iau din pe urmele zilei de azi, adica...lovituri, cazaturi, frecusuri si multe, multe rasete....
Asa ca sfat....sa va distrati in fiecare zi....asta a fost una dintre ce-a mai frumoasa zi din viata mea dupa cativa ani in care eu nu am stiut ce este aceea joaca cu zapada.... sa nu faceti cum am facut eu in ultimii ani.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu