marți, 24 noiembrie 2009

Buna dimineata copilarie


Asta s-a intamplat chiari azi dimineata, m-am simtit un copil.Si de ce?!?, veni-se mama la mine in camera cu o portocala :), in momentul acela mi-am adus aminte de copilarie, de Craciun, de mirosul bradului, de mirosul cozonacului copt.....m-am simtit atat de bine, m-am simtit copil din nou..!Cu toate ca unii dintre noi nu vor sa recunosca, dar in fiecare zace linistit o inima de copil...Mi-as dori sa fiu din nou copil macar o zi, sa uit de probleme, sa stau fara griji, sa tipe mama la mine cand faceam cate o boacana, sa ma joc in parc (ascunselea) sau jocurile colipariei in general.Mi-as dori sa simt din nou sentimentul acela placut in asteptarea lui Mos Craciun, entuziasmat de cadoul pe care o sa mi-l aduca...Dar stiu ca toate astea nu se mai pot intampla...Ma bucur ca am avut sentimentul asta, si sper sa-l mai pot simti vreodata...Copilaria...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu