sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Lumea care ne inconjoara...E trist...


~HY~!!!!
....Ma numesc Catalin....sunt un baiat dintr-un oras..hmm...cei care stau aici cunosc situatia...eu stiu k avem timp pentru toate. Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga, sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou, sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine, avem timp sa citim si sa scriem, sa regretam ce-am scris, avem timp sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu. Avem timp pentru ambitii si boli, sa invinovatim destinul si amanuntele,avem timp sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile, avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam, avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea, avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem. Avem timp pentru toate. Nu e timp doar pentru putina tandrete.
Cand sa facem si asta - murim. Am invatat unele lucruri in viata ! Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubeasca. Tot ce poti face este sa fii o persoana iubita. Restul ... depinde de ceilalti. Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, Altora s-ar putea sa nu le pese. Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere, Si ca doar in cateva secunde poti sa o pierzi. Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata, ci pe CINE ai.. Am invatat ca si atunci cand auzi un nu, inca mai speri la un da...Dupa aceea, insa, ar fi bine sa ai ceva de spus. Am invatat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altii mai bine sa faca, Ci cu ceea ce poti tu sa faci. Am invatat ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor, Ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva. Am invatat ca oricum ai taia, Orice lucru are doua fete. Am invatat ca trebuie sa te desparti de cei dragi prin cuvinte calde... S-ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi. Am invatat ca poti continua inca mult timp, Dupa ce ai spus ca nu mai poti.
Am invatat ca sunt oameni care te iubesc, Dar nu stiu s-o arate. Am invatat ca atunci cand sunt suparat am DREPTUL sa fiu suparat, Dar nu am dreptul sa fiu si rau. Am invatat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar si la distanta, Iar asta este valabil si pentru iubirea adevarata. Am invatat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, Nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul. Am invatat ca indiferent cat de bun iti este un prieten, Oricum te va rani din cand in cand, Iar tu trebuie sa-l ierti pentru asta. Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fii iertat de altii, Cateodata trebuie sa inveti sa te ierti pe tine insuti. Am invatat ca indiferent cat de mult suferi, Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta. Am invatat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea. Dar ca TU esti responsabil pentru ceea ce devii.
Am invatat ca, daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc, Si nici faptul ca nu se cearta nu dovedeste ca se iubesc. Am invatat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc, Si nu faptele sale. Am invatat ca doi oameni pot privi acelasi lucru, Si pot vedea ceva total diferit. Am invatat ca indiferent de consecinte, Cei care sunt cinstiti cu ei insisi ajung mai departe in viata. Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore, De catre oameni care nici nu te cunosc. Am invatat ca si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, Cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta. Am invatat ca scrisul, Ca si vorbitul, Poate linisti durerile sufletesti. Oamenii la care tii cel mai mult, Iti sunt luati prea repede ... Este prea greu sa-ti dai seama, Unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile. Am invatat sa iubesc, Ca sa pot fi iubit. Am invatat ca parintii mei si`au facut treaba asa cum au stiut ei mai bine. Am invatat ca sunt cu adevarat iubit doar atunci cand nu`i nimeni in preajma mea. Am invatat ca atunci cand dai ceva iti este dat inapoi inzecit ... iar uneori chiar deloc. Am invatat ca dulcele nu`i atat de dulce daca nu gusti si amarul. Niciodata nu stii ce ai, pana nu pierzi acel ceva. Increderea este mult mai importanta decat monogamia.Cele mai importante caracteristici ale tale sunt inima.....
Privesti in jurul tau si vezi cum totul se farama pe langa tine.. te intrebi ce rost mai are sa te mai zbati din moment ce totul pleaca si vine.. oriunde privesti vezi lucruri trecatoare..pana si-un sentiment dispare.. in sufletul unui om nu mai exista mila..iubire..durere..toate acestea au murit si te intrebi de ce oare.. cand stii ca tu insuti nu esti asa..si ca tu inca mai poti iubi..si vrei sa schimbi ceva.. in lumea ce ne-nconjoara nimic nu se schimba..asta e lumea..lumea mea si-a ta.. ai vrea sa schimbi cursul istoriei..te crezi un fel de Dumnezeu sau ce?.. nu esti capabil nici macar sa vezi ce te-nconjoara..crezi ca iadul incepe.. si te mai miri de ce lumea pentru tine e asa de neagra..si mai vrei sa o si schimbi.. cand tu nu poti sa gandesti cand nu iti mai vezi trupul in intuneric..si te minti.. la fiecare privire aruncata in oglinda vezi alta fiinta..una buna alta rea.. tu te sperii pana si de umbra ta..te sperii de noi..si vrei sa schimbi totusi ceva.. ar trebui sa ai mai multa grija pe unde calci..ca poate iadul vine si nu se stie cand cazi.. si te trezesti dintr-un cosmar..transpirat si cu o frica stranie..si purtat de vise te lasi.. si auzi soapte si te trezesti..si te prefaci ca nimic nu s-a intamplat..desi tu tremuri.. caci esti om..si nu ai cunoscut nemurirea..si poate nici placerea..si in nenumarate randuri.. te doare pana si inima pentru ca nu poti spune de fapt ce te framanta..ce te doare.. este atat de greu sa spui de fapt ca tot ceea ce se intampla este cosmarul unei nefiinte..oare?.. ca este cosmarul unui demon ce te bantuie..si fara liniste iti sopteste in fiecare moment sa pleci.. si te intrebi unde..si curiozitatea ta creste..si mergi cu el..si te duce-n paradis..si treci.. de pragul sacru al unui suflet pur ce il aveai pana ai cunoscut-o pe ea..caci ea te-a vrajit.. si tu te lasai dus de parfumul ei dulce ca mierea..si o admirai..si stiai ca no poti avea..erai mintit.. ceva in tine o dorea..cersea..macar putina iubire din partea ei..dar ea nu te lasa.. acum ti-ai dat seama de fapt ce ai facut..ca ai cazut intr-o mare plasa.. si vezi ca tot ce te-nconjoara e schimbat..e mort..ai vrea sa readuci la viata..propriul tau suflet.. ca a murit si el o data cu tine..cand te-ai lasat de ea mintit..si un gand crancen.. te bantuie si ai vrea sa iti revii..dar brusc te trezesti in acelasi loc uitat.. intre aceeasi patru pereti..deasupra acoperisului udat.. de mii de lacrimi ale ingerilor ce dupa tine plang..si vor ca tu sa pleci cu ei acolo sus in nori.. si te indeamna ca sa calci dincolo de tot ce tu te-astepti sa vezi..apoi fara sa vrei mori..

Un comentariu:

  1. vad ca ai luat ceea ce am scris eu, dar se pare ca nu ai invatat nimic din ceea ce ai redat.Mai citeste de cateva ori poastarea asta, cred ca o sa iti prinda bine:)

    RăspundețiȘtergere